مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج:

پیام اساسی غدیر، تحقق ولایت مهدوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: مهم‌ترین پیام غدیر را در یاری‌رساندن به حضرت مهدی (عج) و تحقق ولایت مهدوی می‌دانیم و در جهت تحقق جامعه مهدوی باید تمام تلاش خود را بکار گیریم.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۳۹
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام «علی ترکاشوند» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج امروز در جشن عید امامت که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، عیدالله اکبر غدیر را مهم‌ترین جشن بشریت دانست و اظهار داشت: حرمت و عظمت عید غدیر از تمامی اعیاد مسلمانان افضل‌تر است.

پیام اساسی غدیر، تحقق ولایت مهدوی است

وی با تشریح روایتی شریف از امام صادق (ع) پیرامون فضیلت عید غدیر گفت: خداوند بزرگ‌ترین دعوت خود را به بیعت مسلمانان با ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) اختصاص داده که این به سبب اکمال دین و ناامیدی شیاطین انسی و جنی از مبارزه با دین اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با تشریح فضایل مولی‌الموحدین علی (ع) بیان داشت: عید غدیر سالروز تجدید میثاق الهی تمامی موجودات و مکان‌های مقدس با ولایت اشرف اوصیای الهی است و ما به‌عنوان شیعه، مفتخر به پیروی از مکتب ایشان هستیم.

حجت الاسلام ترکاشوند بیان داشت: امروز مهم‌ترین پیام غدیر را در یاری‌رساندن به حضرت مهدی (عج) و تحقق ولایت مهدوی می‌دانیم و در جهت تحقق جامعه مهدوی باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا به‌واسطه نور ولایت عظما بتوانیم جامعه بشری را از بلایا و امتحانات الهی به‌سلامتی عبور دهیم و به فلاح و رستگاری دست یابیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها