جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار خبر داد؛

برگزاری جشنواره به سوی روشنایی جهت کاهش مصرف برق

سرهنگ پاداش گفت: جشنواره به سوی روشنایی در محورهای تأثیر برق بر اقتصاد کشور، استفاده مردم از رمز ارزها در منازل و تأثیر آن بر اقتصاد و برق کشور و کم مصرف کردن برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، رزمایش مشترک شرکت توزیع نیرو برق و بسیج در راستای کاهش مصرف برق   برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله در سازمان اقشار  بسیج اظهار کرد:  رزمایش رصد و پایش مدیریت مصرف  در سراسر کشور تحت عنوان طرح شهید عباسپور از ساعت یازده امروز آغاز می شود.
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار ادامه داد: از پانزده روز گذشته این موضوع در سطح سپاه های استانی و سازمان بسیج اتفاق افتاده و و امروز نیز ابلاغیه رزمایش انجام شد در توانیر کشور با حضور  جانشین سازمان بسیج و در استان ها هم با حضور مسئولان ادارات برق و توانیر استانها و بسیجیان برگزار شد.
وی گفت:  مسئولان عملیات و بسیج کارمندان، اصناف، صدا و سیما و سایر اقشار در این عرصه همکاری های خیلی خوبی انجام می دهند،در خصوص رزمایش صورت گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: ابلاغیه نهضت مردمی کردن صرفه جویی برق را به سراسر استان ارسال کرده ایم و تفاهم نامه ای با سازمان بسیج بسته شده است که اقشار تأثیر گذار اعم از اصناف، ادارات، جامعه پزشکی و غیره اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.
 جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار تصریح کرد: رزمایش ثامن در راستای گفتمان سازی مصرف بهینه برق برگزار شده است و همچنین جشنواره تولید محتوا را در فضای مجازی ترتیب داده ایم که با هماهنگی روابط عمومی توانیر شمال و جنوب استان این کار انجام می شود.
سرهنگ پاداش  خاطر نشان کرد: جشنواره به سوی روشنایی در سه مقوله موشن گرافی، کلیپ و پوستر است که در محورهای تأثیر برق بر اقتصاد کشور، استفاده مردم از رمز ارزها در منازل و تأثیر آن بر اقتصاد و برق کشور و کم مصرف کردن برگزار می شود.

ارسال نظرات