سرهنگ روح افزا گفت: باتوجه به ایام تابستان و دهه امامت و ولایت شاهد استقبال خوبی از اردوهای بسیج سازندگی در زرندیه هستیم که بیش از ۱۲ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۴۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «حسین روح افزا» فرمانده سپاه ناحیه زرندیه ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین سرکشی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از اردوهای جهادی بسیج سازندگی شهرستان زرندیه اظهار کرد: خوشبختانه در طی این سال ها شاهد استقبال جوانان و نوجوانان زیادی از اردوهای بسبج سازندگی هستیم و این نشان دهنده عزم راسخ جوانان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبه های مقام معظم رهبری توسعه کیفی و کمی حرکت های جهادی بسیج است که امروز شاهد هستیم در عرصه های مختلف جهادگران بسیجی نقش آفرینی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: فراگیر کردن رفتار و روحیه جهادی، عمل جهادی و کار جهادی مهمترین انتظار از  بسیج سازندگی است و امروز همه توان باید برای فراگیر شدن تفکر جهادی پای کار بیاید.

وی بیان کرد: گروه های جهادی بسیج نقش به سزایی در مبارزه با فقر و نا امیدی در میان مردم داشته اند و با حضور امید آفرین خود علاوه بر دلگرمی مردم برای ساخت آینده ای روشن بسیج مردمی در مناطق را برای حل مشکلات پای کار آورده اند.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه با بیان اینکه در سطح شهرستان زرندیه بیش از ۶۰ گروه جهادی فعال در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان،‌ آموزشی، کشاورزی، اقتصادی ، فرهنگی و سایر بخش های دیگر فعالیت می کنند،گفت:در سال ۹۹ بیش از ۵۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح شهرستان زرندیه انجام شد که عمدتا در بخش روستایی و کشاورزی بوده است و سعی داریم امسال با مشارکت مردم و خیرین تعداد پروژه های قابل توجهی به سرانجام برسانیم.

وی افزود: باتوجه به ایام تابستان و دهه امامت و ولایت شاهد استقبال خوبی از اردوهای بسیج سازندگی در زرندیه هستیم که بیش از ۱۲ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند که در مناطق بخش خرقان و روستاهای علیشار،مسترقان و کبودکمر در قالب فعالیت های مختلف حاضر شده اند و تاکنون ۶۰۰ نفر روز جهادگر بسیجی به مناطق محروم اعزام شده اند.

روح افزا خاطر نشان کرد: همچنین در راستای مقابله و کنترل بیماری کرونا و امر واکسیناسیون جهادگران بسیجی از ابتدای شیوع بیماری پای کار بوده اند و در قالب نهضت کمک مومنانه و قرارگاه شهید سلیمانی نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات