ربیعی گفت: در سال ۹۹ یکی از دستاوردهای مهم اجرای طرح های بسیج جلوگیری از تعطیلی یکصد کارخانه در سطح استان بود.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۴۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سرهنگ پاسدار «محسن ربیعی» مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی در حاشیه رزمایش کمک مومنانه بسیج کارگری در مجموعه های پتروشیمی و پالایشگاه شازند اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی که تمام تلاش دشمنان برای ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور است کارگران و جامعه کارگری همچون افسران جنگ اقتصادی نقش مهمی در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند.

وی افزود: جامعه کارگری با تاسی از روحیه بسیج و جهادی توانسته در راستای تحقق رونق تولید گام های بلندی بردارد و سازمان بسیج کارگری به عنوان یار و پشتیبان کارگران خدوم و زحمتکش حامی و پشتیبان آنها است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید از مهمترین اولویت های بسیج کارگری در مجموعه های صنعتی و کارخانجات است که در این راستا برنامه ها و طرح های مختلفی در دست اجرا می باشد.

وی بیان کرد: طرح شهید برونسی، طرح شهید کریمی و اجرای شیفت ایثار در کارخانجات و مراکز صنعتی مهمترین طرح های بسیج کارگری برای تحقق اهداف است که خوشبختانه اجرای این طرح ها در استان مرکزی موفقیت ها و دستاوردهای چشمگیری به همراه داشته است.

ربیعی گفت: به طور مثال در سال ۹۹ یکی از دستاوردهای مهم اجرای این طرح ها جلوگیری از تعطیلی یکصد کارخانه در سطح استان بود که برای رفع مشکلات آنها اعم از تامین نقدینگی و سرمایه، تامین مواد اولیه، معوقات و تسهیلات و مشکلات بیمه ای اقدام شد و امیدواریم در سالجاری با حمایت های همه جانبه شاهد جهش واقعی تولید و رفع موانفع تولید باشیم.

وی ادامه داد: در راستای نهضت کمک مومنانه و به مناسبت دهه امامت و ولایت در مجموعه های کارگری و صنعتی استان توزیع بسته های معیشتی در دستور کار قرار گرفت که امروز و به همت شرکت پالایشگاه و پتروشیمی شازند بیش از ۲ هزار و ۶۶ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و ۲ هزار عدد مرغ بین افراد آسیب دیده و جامعه هدف توزیع شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه ملت ایران با تاسی از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در طی این ایام کرونا صحنه هایی از گذشت و ایثار را با نهضت کمک مومنانه به نمایش گذاشتند و امیدواریم با ترویج فرهنگ کمک مومنانه روز به روز شاهد کاهش آسیب های بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات