خبرهای داغ:
همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مشکلات استان خوزستان گفت: به کمک اداره آب استان و خیرین و نیروهای بسیجی تاکنون ۷ محموله آب معدنی از همدان به خوزستان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۵۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

ارسال  ۷ محموله آب معدنی از همدان به استان خوزستان/دشمن به دنبال بهره‌برداری از مشکلات موجود استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در مراسم افتتاحیه رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با بیان اینکه از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و همکارانشان تشکر می‌کنم که در این مدت استان را در خصوص برق مدیریت کردند، اظهار داشت: مجموعه آب و برق روزهای سختی را سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان همدان نیز شرکت توزیع را همراهی کردند و آرامش حاکم شده است، گفت: دشمن به دنبال این است که از مشکلات موجود با موضوعیت برق و آب بهره‌برداری کرده و چالش امنیتی ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مشکلات استان خوزستان گفت: با وجود مشکلاتی که در استان داریم به کمک اداره آب استان و خیرین و نیروهای بسیجی تاکنون ۷ محموله آب معدنی از همدان به خوزستان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه امروز نیز ۲ کامیون آب که خیرین کمک کردند به خوزستان ارسال شد، ابراز داشت: ما وظیفه داریم به مردم مظلوم خوزستان کمک کنیم و دینی که به مردم این استان داریم ادا کنیم.

سردار فرجی با بیان اینکه تأمین آب معدنی شهرستان شادگان به همدان سپرده شده است، خاطرنشان کرد: از کل کشور در خصوص تأمین آب، هدایای خوبی همچون تانکر و ... به این منطقه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم عشایر ملایر، نهاوند و تویسرکان با مشکل آب مواجه هستند، تاکید کرد: حل مشکل آب عشایر نیز در اولویت است چراکه عشایر ۲۰ درصد گوشت کشور را تأمین می‌کنند که بسیار ارزشمند است و اگر مشکل آب آنها حل نشود مجبور هستند گوسفندان خود را با قیمت بسیار پایین بفروشند که برای آنها مشکل ایجاد می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به مشکلات ناشی از ویروس کرونا گفت: مردم با اینکه از این وضعیت خسته شده‌اند اما با مسئولین همراهی می‌کنند و همه باید کمک کنیم تا از پیک پنجم هم بگذریم.

وی با بیان اینکه همه کارهای ما باید دفاع از انقلاب اسلامی باشد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جا انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد ورود پیدا می‌کند؛ سپاه سرباز انقلاب و آماده خدمت‌رسانی است.

سردار فرجی با بیان اینکه باید فرهنگ مصرف بهینه از انرژی در کشور نهادینه شود، گفت: پنل‌های خورشیدی مزایای بسیاری دارند که باید به سمت استفاده از این نوع انرژی برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات