فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: از آغاز رزمایش کمک های مومنانه تا امروز سپاه سیدالشهدا(ع) بیش از ٧۵۰ هزار بسته مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۷۰
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم اهدای کمک های مومنانه که به مناسبت عیدسعید غدیرخم در حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار داشت: برای بنده افتخاری است که در این مکان مقدس حاضر شدیم انشاالله از حضرتش عیدی دریافت کنید و به برکت کاری که در دهه امامت و ولایت انجام شد و 1500 بسته کمک های مومنانه بین نیازمندان آبرومند و مسلمان که دچار گرفتاری و مشکل شده اند، توزیع و موجب شادی دل آنان شد و امیدوارم حضرت احدیت عیدی حقیقی که استحقاق بشر است را به شما عطا کند.

 وی با قدردانی از مردم پیشوا برای ارسال ١۵۰۰ بسته معیشتی به مناطق سیل زده سی سخت و ساخت خانه برای محرومان استان کهگیلویه و بویر احمد، افزود:همه شما در این کار خیر و در شاد کردن قلب آن یتیم و فقیر و کسانی که امر خیر انجام می دهند دخیل و سهیم هستید.

  فرمانده سپاه استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: داعش را آمریکایی ها بوجود آوردند و می گفتند کسی که شیعه را بکشد ثواب دارد و این جزو دکترین داعش است که هشت شیعه را سر ببرند.

 بیش از ۴٢ سال با ما جنگ دارند امروز دست استکبار بالاست دشمن اصلی شیطان بزرگ دستش بالاست خودشان می گویند ما از افغانستان فرار می کنیم و تسلیم شدند.

وی افزود: همه شما در افتخار موشک باران عین الاسد شریک هستید در سقوط پهباد آمریکایی شریک هستید. ذوالقدر ادامه داد:  امروز دشمن جنگ را به سفره مردم کشانده است اما با همه تلاش های آنها دشمن در حال فروپاشی است بقای استکبار به هم ریختن خاورمیانه است که نگین آن ایران است و برای رسیدن به این هدف از فضای مجازی در جهت رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات