امام جمعه پیشوا:

کمک رسانی ها در مدت کرونا از افتخار انقلاب اسلامی است/ کرونا در کشور ما یک فرصت شد

امام جمعه پیشوا گفت: در مدتی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، آمار کمک رسانی ها از دستمان خارج شده و این برای انقلاب اسلامی افتخار است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۷۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در مراسم کمک مومنانه به مناسبت دهه ولایت وامامت و عید غدیرخم در حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم(ع) اظهار داشت: از مسئولین و مردم شهرستان مقدس پیشوا تشکر می کنم عرض خداقوت به همه عزیزانی که از یک سال ونیم کرونا کارهای بزرگی انجام دادند خدمت فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) و دیگر مسئولین و مهمانان گرانقدر خیرمقدم عرض می کنم.

وی افزود: آمار عدد و رقم از دست ما از کمک رسانی ها و اجناس و نیروی انسانی رفته است و دیگر آمار نداریم اینقدر کمک شده و بسته ها تقسیم شده و پول در بین محرومین و فقرا تقسیم شده آمار از دست ما در آمده که در انقلاب و کشور اسلامی برای ما افتخار است که کمک رسانی شده است که خود مردم علی رغم مشکلات معیشتی و گرفتاری ها کمک کردند و کمک می کنند .

حجت الاسلام باقری بیان کرد: فردا پخت غذای گرم به ۵۰ هزار می رسد آماری که مردم دارند و هیئت ها و مساجد و محله ها دارند بماند آماری که ما داریم ۵۰ هزار غذای گرم در حال پخش است که در شهر کوچکی مثل پیشوا بی نظیر است که با آمار مردم به ١۰۰هزار می رسد این موضوع دوستی و کمک رسانی و دست گیری زیبا بین مردم تمرین می شود که برای ظهور آماده بشویم.

وی ادامه داد: از دوستان در سپاه و بسیج و همه نهادهایی که در این مدت کرونا کمک کردند تشکر می کنیم که کارهای بزرگی اتفاق افتاده است شهید سلیمانی فرمودند از تهدیدات فرصت میسازیم در همین کرونا چقدر پیشرفت علمی داشتیم از کمک رسانی و واکسن و…. در کمک رسانی به سیل زدگان چقدر کمک کردیم.

ارسال نظرات