ایرانشهر/ خالق سپاهی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: غدیر خم روزی بزرگ در تاریخ جهان است و این رویداد مهم حرف آخر در جریانات تاریخی و دینی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۷۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

مسئول فرهنگی هنری سپاه ایرانشهربا بیان اینکه پاسداشت غدیر خم به‌عنوان خط هدایت نهایی تاریخ یک ضرورت است افزود: اگر پیام غدیر را مطرح نکنیم، پیامدهای بدی برای جهان اسلام در پی خواهد داشت، همانطور که فراموش شدن آن، حادثه عاشورا را رقم زد.

 وی با اشاره به ایجاد فضای متناسب با دهه امامت و ولایت در شهر ایرانشهر گفت: برنامه‌ریزی شد تا در این ایام چهره شهر رنگ غدیر بگیرد و آذین‌بندی شهر به نوعی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته انجام شود.

 سپاهی فرد تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید غدیرخم و هفته ولایت و با هدف ايجاد فضايي شاد و مفرح جهت استفاده بسیجیان از اعياد مذهبي، کلیه پایگاه هاو تابلوهای حوزه های مقاومت بسیج درسطح شهر نیز آذین‌بندی شد.

 مسئول معاونت فرهنگی هنری سپاه ایرانشهر با اشاره به اینکه آذین‌بندی به نحوی صورت گرفته است که چهره شهر به بهترین شکل زیبا شود و رنگ عید غدیر به خود بگیرد خاطرنشان کرد: از آنجا که عید قربان و غدیر از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است، به همین مناسبت باید به بهترین شکل به استقبال آن رفت و سطح شهر به بهترین شکل ممکن تزئین و آذین‌بندی شود.

ارسال نظرات