خبرهای داغ:
نهاوند-مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: محتواهای آموزشی باید بر اساس نیازهای دانش آموزان و مرتبط با زندگی آنان تهیه و تدوین شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۷۸۷
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

ضرورت تهیه محتواهای آموزشی بر اساس نیازهای دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدحسین دارایی در حاشیه اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اجلاس رؤسای آموزش و پرورش نوعی نشست اجرایی و علمی است که جمعی از تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران دستگاه تعلیم و تربیت برای حل مشکلات و مسائل تعلیم و تربیت کشور به تبادل نظر و تجربه می‎پردازند.

وی افزود: خروجی و مصوبات این اجلاس چون بر اساس خرد جمعی و آسیب‌شناسی است، بستر مناسبی را برای اجرای مطلوب برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی آینده فراهم می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت و نقش نیروی انسانی در کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و پرورشی، گفت: ضرورت دارد بر اساس نیاز سنجی معقول و منطقی در خصوص نیروی انسانی تخصصی مورد نیاز دستگاه تعلیم و تربیت در همه بخش‌ها، مقدمات به کارگیری این نیروها فراهم شود تا شاهد نیروی انسانی پایدار و باثبات در آموزش و پرورش باشیم.

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی محتوای کتاب‌های درسی دانش آموزان هستند، تصریح کرد: محتواهای آموزشی باید بر اساس نیازهای دانش‌آموزان و مرتبط با زندگی آنان تهیه و تدوین شود تا دانش آموزان رغبت بیشتری برای مطالعه کتاب درسی داشته باشند.

ارسال نظرات