خبرهای داغ:
گروه جهادی پایگاه حضرت رقیه (س) با پرداخت بدهی یک پدر زندانی خانواده ای را پر از مهر پدر کردند.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۱۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به همت گروه جهادی بسیجیان پایگاه جضرت رقیه (س) پدری که به علت بدهکاری در زندان بود، از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده بازگشت. 

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) در خصوص این اقدام خیرخواهانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هرکسی نخواهد کرد.

وی افزود: همزمان با دهه ولایت و امامت به میمنت عید غدیر خم بهترین سند جاودانه بیعت، زبیاترین جلوه معرض ولایت با اقدامی خیرخواهانه خواهران پایگاه حضرت رقیه (س) با همت مسئول گروه جهادی و یاری خیران شیرینی و طعم خوش زندگی را برای یک خانواده آرزو کردند و درعید ولایت گرمی حضور پدری که به علت بدهی در زندان بسر می برد را در آغوش خانواده فراهم کردند.

فرمانده پایگاه حضرت رقیه (س) ادامه داد: این پدر به علت بدهی به مبلغ 50 میلیون ریال در زندان بود، به همت خیران بسیجی و با پرداخت 50 میلیون ریال در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، آزاد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در راستای کمک های مومنانه این پایگاه اقداماتی چون تهیه و توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر، نذر نان، پرداخت قرض بدهکاران، تهیه سیسمونی و دیگر کمک های همدلانه را داشته است، گفت: همزمان با عیدالله مسلمین اقدام به آزادسازی یک پدر با پرداخت بدهی او کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها