یکصد و نود و پنجمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور، به منظور رسیدگی به "حل بحران آب خوزستان" صبح امروز چهارشنبه ششم مرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۳۸
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج: نظربه نقش مجمع خیرین کشور در برنامه‌ریزی نحوه خدمت‌رسانی به نیازمندان در مواقع بحرانی و با توجه به بحران کنونی کمبود آب در کشور به ویژه در استان خوزستان، دو نفر از اعضای (مسئولین شرکت زلال ایران) که در حوزه ساخت دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارند، با حضور در این جلسه در خصوص هزینه ساخت و نصب دستگاه تصفیه آب در مناطقی از استان خوزستان که با کمبود شدید آب مواجه هستند گزارش مبسوطی ارائه کردند.

پس از استماع این گزارش، مقرر شد" اشکان تقی‌پور"، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین، با هماهنگی و بررسی لازم و اخذ نقطه نظرات مسئولین آب منطقه و دیگر افراد صاحب نظر نسبت به عملیاتی کردن این اقدام خیرخواهانه با کمک خیرین مرتبط با مجمع، اقدام عاجل بنماید.

ارزیابی دستاورد‌های نشست مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ مجمع خیرین کشور با تعدادی از نمایندگان مجلس از دیگر موضوعات مطرح شده بود، که مقرر شد در جلسه هفته بعد از تعدادی از نمایندگان شاخص و علاقه‌مند جهت بررسی نحوه ایجاد فراکسیون خیرین در مجلس دعوت شود تا در جلسه حضور یابند.

همچنین مقرر شد نادر ریاحی، بازرس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، پیش‌نویس دستورالعمل و روش کار ایجاد فراکسیون خیرین را تهیه کند تا در نشست بعد به تصویب برسد.

از تصمیم‌های دیگر این نشست این بود که شورای بانوان مجمع بعد از جلسه هیئت مدیره هفته آینده تشکیل و نحوه کمک‌رسانی این شورا به مناطق بحران زده ناشی از کمبود آب را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

همچنین مقرر شد دعوت از جل لوئیان، مدیرعامل بنیاد بخشش، برای شرکت در نشست آتی این شورا دعوت شود تا پس از شنیده شدن گزارش وی نسبت به تامین بخشی از نیاز‌های افراد کاندید کاشت حلزون گوش توسط شورای بانوان اقدام شود.

در خصوص تامین نیاز‌های مالی و تجهیزاتی بیمارستان‌های دولتی نیز مقرر شد ابتدا هیئت امنا و مجمع خیرین بیمارستانی در این بیمارستان‌ها تشکیل شود و توسط این مجمع نیاز‌های بیمارستان‌ها مرتفع شود.

همچنین مقرر شد پنج نفر از اعضای مجمع خیرین کشور از جمله:عیسی فرهادی، نادر ریاحی، اشکان تقی‌پور و زهرا ریاضی، طرح پیشنهادی "نذر تخصص" را بررسی و جمع‌بندی آن را ظرف یک ماه آینده ارائه نمایند.

در پایان مقرر شد، با توجه به دعوت از تعدادی از نمایندگان محترم مجلس، جهت حضور در جلسه بعد هیئت مدیره، به پیشنهاد یکی از اعضای مجمع، جلسه هفته بعد در سالن اجتماعات فرمانداری تهران برگزار شود.

انتهای پیام//
ارسال نظرات