خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه فجراستان فارس خبر داد:
فرمانده سپاه فجراستان فارس از آزادی ۱۱۷ زندانی جرائم مالی و غیر عمد در شب عید غدیر در استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۸۶۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت گفت: از سال گذشته موضوع آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به عنوان یکی از کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 5مرحله برگزار شده است که در مراحل قبل 811 نفر از زندانیان که بدهی آنان بیش از 112 میلیارد تومان بوده است از زندان های استان آزاد شده اند.

سردار بوعلی گفت: برای پنجمین مرحله از نذر رهایی نیز برای آزادسازی 110 زندانی مالی با همت ستاد دیه و خیرین استان برنامه ریزی کردیم اما با همت رئیس کل دادگستری استان زمینه آزادی 117نفر زندانی فراهم گردید.

وی یادآور شد: در پنجمین مرحله نیز از این 117 زندانی، 6نفر زندانی زن هستند که زمینه آزادی آنان فراهم شد و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون تعداد 928نفر از زندان های استان آزاد به آغوش خانواده هایشان باز گشته اند.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال 1400 بتوانند با همت خیرین و اقشار مختلف مردم و بسیج زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با کمتر از 50 میلیون تومان را فراهم کنند.

فرمانده سپاه فجر استان تاکید کرد: یکی از ویژگی های برجسته استان فارس وجود خیرین سرآمد است و امیدواریم در ماه محرم نیز این مهم محقق شود تا زمینه آزادی 81 نفر زندانی با بدهی کمتر از 50 میلیون در سطح استان نیز فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها