خبرهای داغ:
کبودراهنگ-امام جماعت روستای قباق تپه کبودراهنگ از توزیع کمک‌های مومنانه خیرین روستای قباق تپه در دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۴۲
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
توزیع کمک‌های مومنانه توسط خیرین در روستای قباق تپه کبودراهنگحجت الاسلام محمد یاسر رضایی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: کمک‌های مومنانه همیشگی خیرین در امورات خیر به ویژه عید بزرگ غدیر از مصادیق مجاهدت و یاری کردن دین خدا است که اجر اخروی و دنیوی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون ریال از خیرین کمک نقدی جمع آوری شده است که در قالب کارت هدیه در روز عید غدیر بین نیازمندان روستا تقسیم می‌شود.

امام جماعت مسجد جامع روستای قباق تپه کبودراهنگ عنوان کرد: این امر از برنامه‌های هرساله مسجد است و ما طبق روال همیشگی در لبیک به، ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی که بر مواسات و همدلی تاکید کرده‌اند کارت هدیه تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمام کمک‌ها از ناحیه مردم و خیرین جمع‌آوری شده است، ضمن تقدیر از هیئت امنا مسجد جامع و مرکز نیکوکاری در تقسیم کمک‌های مومنانه، از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و کاروان شادی و جُنگ غدیر در روز عید غدیر خبر داد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات