در مراسم جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت و به همت ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز و کمک خیرین برگزار شد ، ۵۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شدند.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۴۳
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، این مراسم که با حضور یاوری معاون نظارت بر زندان‌های البرز، جمیاری مدیر کل زندان‌های استان، طیران رئیس سازمان بسیج سازندگی، برجی مشاور شهردار کلانشهر کرج و جمعی از مسئولین زندان‌های استان در ندامتگاه کرج برگزار گردید ۵۰ زندانی بدهکار مالی پس از انجام امورات اداری و قانونی از زندان‌های استان آزاد شدند.

آزادی ۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۱۲ میلیارد تومان بوده که با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و همچنین اعسار بدهی، آورده مددجویان و کمک بلاعوض از طریق منابع ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز از ابتدای دهه ولایت و امامت تا به امروز شرایط آزادی این زندانیان بدهکار فراهم و این افراد از زندان آزاد شده‌اند.

جمیاری با اشاره به سنت حسنه کمک به همنوع و دستگیری از مستمندان اظهار کرد: همه ما در احسان و نیکوکاری به مولا علی (ع) اقتدا می‌کنیم و ذکر زبان ما در همه امور ذکر "یا علی" است، اما علاوه بر ذکر یا علی باید با علی هم باشیم و آن امام همام الگویی کامل برای جهان بشریت است.

در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های استان به همراه معاون نظارت بر زندان‌های استان با حضور در جمع مددجویان پای صحبت‌های آنان نشسته و در خصوص حل برخی از مشکلات مطرح شده دستوراتی را صادر کردند.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها