با حضور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کویید۱۹ فرهنگیان در شهرری

پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کویید۱۹ فرهنگیان با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرری افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۹۸۰
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷

حاجی‌ميرزايی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کویید۱۹ فرهنگیان شهرری اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته نظام آموزشی در برابر مهم ترین چالش قرن بود و با تعطیلی مدارس شیرازه نظام آموزشی از هم پاشیده شده و همه ماموریت ها در معرض مخاطره قرار گرفت.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده در جمعیت ۲۰۰هزار نفره دوره دوم ابتدایی، ٩٠ درصد معلمان هر روز یا بیشتر روزهای هفته با دانش آموزان در ارتباط بودند و ٨۴ درصد معلمان در کنار کار آموزشی برای توسعه توانایی‌های دانش آموزان قدم برداشتند که این آمار قابل اعتنایی است.

طبق بررسی های صورت گرفته ۹۰درصد دانش آموزان دلتنگ مدارس هستند؛ مدرسه سلامت روان و بلوغ اجتماعی دانش آموزان را کامل تر می کند و تحرک جسمی را توسعه می‌دهد.

 امروز ارزیابی بین المللی این است که از هر طریقی که می شود برای بازگشایی مدارس اقدام شود؛ باید همگی کمک کنیم تا شروع سال تحصیلی باشکوه برگزار شود.

  امروز با همت وزارت بهداشت شاهد افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کویید۱۹ فرهنگیان هستیم وامید است تا اواسط هفته آینده کل معلمان را واکسینه کنیم.

 

در این طرح که به صورت نمادین در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان در مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا(س) شهرری با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری آغاز شد، حدود يک میلیون ۲۵۰ هزار معلم کشور تا قبل از بازگشایی مدارس واکسینه می‌شوند.

 

ارسال نظرات