خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران حضرت رقیه سلام الله علیها به مناسبت دهه ولایت، کاروان غدیر در شهر امیرآباد و در قسمت باغ علوی به مقصد بوستان باغ علوی به حرکت درآمد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۸۷
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران حضرت رقیه سلام الله علیها،امام جماعت،هیئت امنا مسجدولی عصروپایگاه مقاومت بسیج برادران به مناسبت دهه ولایت، کاروان غدیر در شهر امیرآباد و درقسمت باغ علوی با در دست داشتن پرچم هایی مزین به حدیث مَنْ كُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِيٌّ مَوْلَاهُ وپخش مولودی های عید غدیر به مقصد بوستان باغ علوی به حرکت درآمد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خوهران حضرت رقیه سلام الله علیها خاطرنشان کرد که  برنامه جشنی هم با حضور حجت الاسلام والمسلمین افشاری به همراه‌اقامه نمازجماعت دربوستان برگزارگردید.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری برنامه را با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص) که فرمودند «یَومُ غَدیرِ خُمٍّ أفضَلُ أعیادِ اُمَّتی» روز غدیرخم بالاترین اعیاد در میان امت من‌ است، آغاز نمود.
ایشان درادامه بیان کردند:اهمیت روزعیدغدیر به این دلیلی است که اثبات ولایت و امامت علی (ع) در این روز اتفاق می‌افتد.از همه مهمتر غدیر تثبیت‌ اتحاد امیرالمومنین(ع) با پیامبر اکرم(ص) و یکی بودنشان است. رسول خدا (ص) بحث جانشینی‌ را بار‌ها از ابتدای رسالتشان تا روز غدیر مطرح کرده بودند.

لازم به ذکر است برنامه با اجرای مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان به اتمام رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها