خبرهای داغ:
مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: وب سرویس های سازمان های بیمه گرپایه برای بهره برداری در اختیار شرکت های بیمه تکمیلی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۲۸
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در دو سال اخیر با شیوع بیماری واگیردار کرونا، نگرانی استفاده از دفترچه های کاغذی بیمه قوت بیشتری گرفت و طرح الکترونیکی نمودن نسخه نویسی با سرعت بیشتری اجرا شد، لذا نحوه خدمات رسانی به بیمه شدگان در کلیه مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد به دقت برنامه ریزی شد و سامانه تجویز نسخه الکترونیک در اختیار همه ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی قرار گرفت تا با حذف دفترچه های کاغذی هیچ گونه اختلالی در روند خدمات رسانی به بیمه شدگان  به وجود نیاید.

 وی افزود: با ایجاد هماهنگی و تعامل منطقی بین سازمان های بیمه گر پایه و شرکت های ارائه دهنده بیمه تکمیلی، امکان اتصال این شرکت‌های بیمه ای به سامانه های نسخه الکترونیک در جهت تحقق کامل نسخه نویسی الکترونیک و احقاق حقوق بیمه شدگان، فراهم شده است.

 جعفری بیان داشت: بر حسب اعلام بیمه مرکزی، وب سرویس های سازمان های بیمه گرپایه برای بهره برداری در اختیار شرکت های بیمه تکمیلی قرار گرفته و این شرکت ها می توانند از پنل های مربوطه نسبت  به استعلام نسخ الکترونیک اقدام کنند.

 

جعفری تاکید کرد الکترونیکی نمودن فرآیندها موجب تسهیل کارها و افزایش سرعت خدمت رسانی مراکز درمانی به مردم می‌شود و منفعت همگان را در بردارد. این فرایند در راستای آسایش بیمه شدگان می باشد و هیچ گونه خللی در روند اجرای این کار قابل قبول نیست و مردم برای دریافت هزینه های خود از بیمه های تکمیلی به هیچ مدرک کاغذی نیازی ندارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات