خبرهای داغ:
نهاوند-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به امکاناتی که در شهرستان است باید تحولی در شهر به وجود بیاوریم و بتوانیم در راستای کمک به مجموعه ورزشی علیمرادیان نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۹۳۶۱۱۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹

باید با توجه به امکانات موجود تحولی در شهرستان نهاوند به وجود بیاوریمبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در آیین تکریم و معارفه مدیر مجموعه فرهنگی، ورزشی علیمرادیان، ضمن تبریک عید غدیر، عید ولایت اظهار داشت: عید غدیر، روز ولایت و شروع حرکتی در تاریخ اسلام است و عید ولایت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) است، کسی که افتخار دنیا جهان و اسلام است.

وی با بیان اینکه امیدوارم از رهنمودها و به خصوص دستورات امام علی(ع) به مالک اشتر تأثیر بگیریم و همیشه خدمتگزار مردم باشیم، ضمن تقدیر از مهندس علیمرادیان گفت: من افتخار این را داشته‌ام که از سنین نوجوانی در خدمت این عزیز باشم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیت الله علیمرادیان و خانواده گرانقدرشان از افتخارات نهاوند هستند، افزود: مهندس علیمرادیان باعث سربلندی نهاوند هستند و خواهند بود، ما بزرگان زیادی در شهر و کشور داشته‌ایم اما کسی همانند مهندس علیمرادیان نیست و ایشان یکی از افتخارات ما در شهرستان نهاوند هستند.

وی تصریح کرد: ایشان کارهای خیری در زمینه‌های ورزشی به ایران و دنیا داشتند و در همه میادین حضور داشتند و کسی را همانند ایشان نداشتیم و در ابتدای شروع فعالیت‌هایش من در کنار ایشان بودم و باید بگویم کسی که همه وجود خود را  برای نهاوند گذاشته است، ما هم باید همه توان خود را بگذاریم و ایشان را حمایت کنیم.

شهبازی بیان داشت: ایشان و خانواده محترمشان از خیرینی هستند که کارهای ارزشمندی برای شهرستان انجام داده‌اند.

وی گفت: با توجه به امکاناتی که در شهرستان است باید تحولی در شهر به وجود بیاوریم و بتوانیم در راستای کمک به مجموعه ورزشی علیمرادیان نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: دفتر موسسه مجموعه علیمرادیان به شهرستان می‌آید و حضور آقای خرمی را در این شهرستان بیشتر خواهیم داشت.

وی گفت: با وحدت و همدلی و در راستای اهداف مهندس علیمرادیان پیش می‌رویم تا شاهد رشد و پیشرفت ورزش شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات