خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به اجرای پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه گفت: ۱۱۰هزار پرس اطعام غدیر میان نیازمندان کاشانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۲۱۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان، سرهنگ کریم اکبری ضمن عرض تبریک به مناسبت عید سعید قربان و غدیر اظهار داشت: به مناسبت این ایام فرخنده و به همت قرارگاه‌های جهادی، هیئات مذهبی، موسسات و نهادهای مختلف همانند سال‌های گذشته توفیق شد امسال 110هزار پرس غذای گرم تهیه و میان تمامی نیازمندان توزیع می‌شود.

وی این غذاها در دو نوبت با تاسی از ائمه معصوم(ع) سنت حسنه اطعام غدیر را پیگیری می‌کنیم، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و با توجه به تداوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان کاشان امروز نیز یک هزار و 400 بسته غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان کاشان با بیان اینکه از این طریق بخشی از کمک خیران را به نیازمندان و ولی نعمتان خود در این شهرستان قرار می دهیم، ابراز داشت: رزمایش کمک مومنانه بر اساس تاسی به سنت حسنه در مناسبت‌های ویژه ادامه دارد و با کمک خیران این موضوع ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خیران و آحاد شهروندان کاشانی می‌توانند در زمینه کمک به رزمایش کمک مومنانه از مسیرهای اعلامی کمک‌های نقدی خود را واریز کنند، گفت: رزمایش کمک مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شد و با شیوع ویروس کرونا این رزمایش در اقصی نقاط کشور تداوم دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها