مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

ذبح بیش از ۴۱۸ راس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:از ابتدای عید سعید قربان تاکنون ۴۰۸ راس گوسفند و ۱۰ راس گوساله با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در کشتارگاه های صنعتی استان ذبح و بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۳۹۳
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار کرد: مناسبت های طول سال از جمله عید قربان وغدیر بسیار حائز اهمیت است که با خلاقیت ونوآوری می توان از این مناسبت ها به نفع نیازمندان و محرومین استفاده کرد.

 

ذبح بیش از ۴۱۸ راس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان زنجانی

 

وی از ذبح بیش از 408 راس گوسفند و 10 راس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی های ذبح شده بیش از 36 میلیارد  ریال می باشد که تحقق 86 درصدی برنامه های پیش بینی شده را فراهم کرده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان از توزیع سه هزار و 463 بسته معیشتی و غذایی در بین خانواده های تحت حمایت خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته های توزیع شده به مددجویان بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون ریال می باشد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ کرامت وعزت نفس مددجویان عزیز بین آنان توزیع شده است .

 

صفری همچنین از اهداء هشت هزار و 938 کیلوگرم گوشت قرمز وسفید توسط خیران، نیکوکاران ومردم ولایی و نوع دوست استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این نذورات و قربانی‌های اهداشده بیش از 11 میلیارد و 495 میلیون ریال بوده است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌ شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی وتشکر از نیت خیر خواهانه همه خیرین استان  وخارج استانی در شاد نمودن دل ایتام و نیازمندان افزود : شماره تلفن گویای 33116 وتمامی دفاتر این نهاد همچنین 139 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان آماده دریافت نذورات نیکوکاران بوده و  امیدواریم با مشارکت خیران ونیکوکاران عزیز در روزهای پیش رو بتوانیم در دستگیری از نیازمندان قدمهای بلندی برداریم.

ارسال نظرات