سردارقریشی گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی در دنیا مرهون ایثارگری های بسیجیان و مقاومت ملت بصیر و پرافتخار ایران است.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۰۷
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

بسیج پیشکسوتان همواره در عرصه‌های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی در خط مقدم بوده است.به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛سردارسیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین درجلسه مودت بسیج پیشکسوتان سپاه خمین گفت:اقتدار امروز نظام اسلامی در دنیا مرهون ایثارگری های بسیجیان و مقاومت ملت بصیر و پرافتخار ایران است.

وی بیان کرد: استکبار جهانی و قدرت‌های دنیا در هشت سال جنگ تحمیلی پشت صدام بودند  اما ایران با تکیه بر رزمندان و بسیجیان مومن و شجاع توانست درمقابل پیشرفته‌ترین تجهیزات جنگی ایستادگی کند.

سردارقریشی افزود: دشمنان نظام اسلامی برخلاف حمایت‌های آشکار استکبار هزاران کیلومتر از مرزهای کشور و حتی حرم حضرت زینب(س) عقب رانده شدند.

وی افزود: آمریکا با وجود هزاران میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و مزدورانی نظیر داعش مجبور شد از منطقه برود.
سردار قریشی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمنان ایران را در تهیه سیم خاردار و انواع فشنگ تحریم کردند و امروز ما را در دادن موشک و رادار به دیگر کشورهایی که می‌خواند از خود دفاع کنند، تحریم می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین درپایان بیان کرد:بسیاری از شهدای مدافع حرم از پیشکسوتان  بوده وبسیج پیشکسوتان همواره در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی ، حوادث نظیر سیل ، زلزله  و از زمان شیوع ویروس کرونا سازمان بسیج پیشکسوتان در حوزه سلامت نیز در خط مقدم بوده اند.

 

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات