مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از اطعام ۱۱۰ هزار نفر در پویش مهر علوی، ذبح ۱۰۰ رأس گوسفند و پخت و توزیع ۱۰ هزار قرص نان صلواتی در ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد محمد نصرتی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج از اطعام ۱۱۰ هزار نفر در پویش مهر علوی، ذبح ۱۰۰ رأس گوسفند و پخت و توزیع ۱۰ هزار قرص نان صلواتی در ایام مبارک اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

اطعام ۱۱۰ هزار نفر در پویش مهر علوی در کرج

وی ادامه داد: در راستای اجرای رزمایش‌های کمک مؤمنانه یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و کمک بسته معیشتی به همت بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران تهیه و در مناطق کم‌تر برخوردار کرج توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به تهیه چهار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم برخوردار از سوی حوزه‌های بسیج خواهران، از برپایی ۵۲ ایستگاه صلواتی با عنوان مهر علوی در سطح محلات کرج هم‌زمان با اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

نصرتی افزود: در این ایستگاه‌های صلواتی علاوه بر پخش شیرینی و بستنی، ویزیت پزشکی رایگان و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز توسط جهادگران بسیجی صورت گرفت و همچنین ۱۵ میلیون تومان کمک‌هزینه دارو برای بیماران کرونایی و خاص اختصاص یافت.

وی از جمع‌آوری هدیه یک و نیم میلیارد ریالی برای اهالی شهر هامون در استان سیستان و بلوچستان به همت گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه (س) کرج نیز خبر داد و بیان داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات معظم له رزمایش‌های مواسات و همدلی ادامه خواهد داشت و مرحله بعدی آن در ایام محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها