خبرهای داغ:

توزیع ۳۰ هزار لیتر آب شرب در پنج روستای بوکان

۳۰ هزار لیتر آب شرب در پنج روستای بوکان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۶۴
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، با شروع فصل گرما و خشک شدن منابع آبی روستاهای محروم بوکان، سپاه این شهرستان طی یک رزمایش بیش از ۳۰ هزار لیتر آب شرب در پنج روستای بوکان توزیع کرد و این کارجهادی تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

با کاهش ۲۸ درصدی بارندگی ها و عدم مدیریت منابع و با گرم شدن هوا بسیاری از روستاهای بوکان با تنش شدید آبی رو به رو هستند.

با کاهش ذخایر آبی و خشک شدن رودخانه های فصلی در بوکان روستاهای زیادی اکنون با چالش آب آشامیدنی رو به رو هستند و مدیریت منایع تا کنون نتوانسته تا کنون برای مشکل راه حلی پیدا کند

این در حالی است که گروه‌ های جهادی سپاه بوکان با همت فرمانده سپاه شهرستان در روزهای اخیر بیش از ۳۰ هزار لیتر آب شرب آشامیدنی در میان روستاهای دارای مشکل توزیع کرده اند.

فرمانده سپاه بوکان در همین رابطه عنوان کرد: از عید قربان تا عید غدیر بیش از ۳۰ هزار لیتر آب شرب در میان اهالی روستاهای که با مشکل شدید تهیه آب شرب خود رو به رو هستند توزیع شده است

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: سلامت، باغچه بزرگ، حسن اباد و بخشی از ئینگیچه روستاهای هستند که با مشکل شدید کمبود اب رو به رو هستند که این سپاه بر خود وظیفه می‌داند تا پایان این وضعیت در کنار این روستائیان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار