واکسیناسیون کرونا برای فرهنگیان لرستان در ۱۷ مرکز انجام می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: واکسیناسیون عمومی کرونا برای فرهنگیان استان از امروز شنبه آغاز و ۱۷ مرکز برای این مهم در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۴۹۱
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،مریم کوشکی در جمع خبرنگاران  بیان کرد: مقرر شده است به منظور تسریع در واکسیناسیون فرهنگیان استان، ۱۷ پایگاه تجمیعی و تیم های اجرایی مستقر، در بزرگترین سالن و فضاهای آموزشی اداره کل آموزش و پرورش لرستان تجهیز شوند.

وی افزود: از امروز واکسیناسیون فرهنگیان در تمامی شهرستان های لرستان به غیر از مرکز استان آغاز می شود چراکه شروع این طرح در خرم آباد منوط به هماهنگی با ناظرین مرکز بهداشت شهرستان و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان تا ۲۷ مرداد ماه به پایان خواهد رسید ادامه داد: مرحله دوم واکسیناسیون ۲۷ هزار فرهنگی لرستان از هشتم تا اواخر شهریورماه انجام خواهد شد.

به گفته کوشکی تاکنون ۲۹۲ هزار و ۵۹۹ دز انواع مختلف واکسن کرونا وارد استان و ۲۱۸ هزار و ۸۴۵ دز آن برای گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مشارکت سپاه و سایر نهادهای نظامی و انتظامی استان را در تسریع این اقدام موثر دانست و بیان کرد: با روند کنونی ارسال محموله‌های واکسن از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات استانی، تا پایان تابستان جاری جمعیت قابل توجهی از افراد جامعه واکسینه خواهند شد.

ارسال نظرات