فرمانده سپاه کربلا گفت: اگر نوع مدیریت جهادی باشد میتوان با کمک مردم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات را رفع کرد.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۱۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
آبرسانی به چهار روستای بندپی غربی بابل / با مدیریت جهادی مشکلات در کمترین زمان رفع می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاح پروژه آبرسانی ۴ روستای بخش بند پی غربی بابل به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا  عصر امروز با حضور سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر کریمی نماینده مردم این شهرستان و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.
 
آبرسانی به چهار روستای بندپی غربی بابل / با مدیریت جهادی مشکلات در کمترین زمان رفع می‌شود
در این آئین، سردار مسلمی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم، با اشاره به اینکه سپاه خدمتگزار مردم است، گفت: پروژه آبرسانی با تلاش شبانه روزی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا صورت گرفت که باعث خوشحالی و رضایتمندی مردم شده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که اگر  مدیری در این نظام مشغول  خدمت به مردم است که کارش باعث رضایتمندی مردم شده،  کار مدیر ارزشمند است، افزود: اگر شعار نوکری مردم را سر میدهیم باید در عمل نیز این نوکری ثابت شود.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه مدیری که بخشی از مشکلات مردم را حل کند، مصداق واقعی نوکر و خدمتگزار مردم است، ادامه داد: امروز به رسم همین شیوه قرارگاه پیشرفت و آبادنی، با تلاش جهادی، بخشی از مشکلات مردم این منطقه در حوزه آبرسانی حل شده است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: اگر نوع مدیریت جهادی باشد میتوان با کمک مردم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات را رفع کرد.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه آبرسانی به چهار روستای بندپی غربی بابل، خاطرنشان کرد: پیش بینی هزینه اولیه برای این پروژه ۲ الی ۳ میلیارد تومان بوده است که باهمکاری مردم در مدت ۵ ماه به سرانجام رسید و ۱۶ کیلومتر اب رسانی به چهار روستا انجام شد.

فرمانده سپاه کربلا به پروژه‌های بسیج سازندگی سپاه کربلا با همکاری استانداری هم اشاره کرد و گفت: اکثر پروژه‌های بسیج سازندگی ارتباط مستقیمی با مشکلات مردم دارد که شامل آبرسانی، ساخت جاده بین مزارع، ساخت پل و جاده سازی است که سعی شده در کمترین زمان این پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

سردار مسلمی در بخش پایانی سخنان خود با قدردانی از صبوری و نجابت مردم افزود: از مردم صبور این منطقه که پای کار بودند، تشکر می‌کنم که همین صبوری باعث شد امروز پروژه ابرسانی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها