خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۴۰۰ پروژه مدرسه‌سازی هم اکنون در خوزستان فعال هستند که تعداد ۳۰۰ پروژه توسط افراد خیر و نیکوکار در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۳۶۱۵۳۲
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
فاطمه مهاجرانی روز شنبه در آیین تحویل مدرسه ۲ کلاسه در باغملک به آموزش و پرورش گفت: ۴۹ درصد مدارس ساخته شده و در دست ساخت در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ توسط خیران انجام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۷ درصد از این مدارس به طور کامل توسط افراد خیر ساخته شده و ۳۲ درصد نیز به صورت مشارکتی ساخته شده‌اند.

وی با تشکر از مجموعه‌های خصوصی که در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی خود، مدرسه سازی را انتخاب می‌کنند افزود:برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش حا مشکلات تمام جامعه است، زیرا هرچه بخش آموزش و پرورش قدرتمند باشد جامعه بهتری خواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اقبال خیران مدرسه ساز به خوزستان بالا است و این نگاه ویژه به دلیل نجابت مردم این استان و تعصبی است که مردم کشور نسبت به این استان به ویژه پس از جنگ تحمیلی پیدا کرده‌اند.

به گزارش بسیج امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، هشت واحد آموزشی با مشارکت این سازمان و شرکت میهن در ایذه، باغملک و شهرستان تازه تاسیس دزپارت بهره‌برداری، و تحویل آموزش و پرورش شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها