فرمانده حوزه مقاومت بسیج حدیث خواهران سپاه شهرستان ایرانشهر:

با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حدیث بین نیازمندان جهیزیه توزیع شد

ایرانشهر/ همزمان با فرارسیدن هفته ولایت با همت خواهران بسیجی حوزه حدیث شهرستان ایرانشهر به زوج های جوان نیازمند جهیزیه اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۵۵
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، فرمانده حوزه خواهران سپاه ایرانشهر گفت: این جهیزیه شامل: یک جلد کلام الله مجید، فرش، اجاق گاز طرح فر، پتو، کولر آبی، تشک، سرویس قابلمه می باشد که بین افراد نیازمند توزیع شد.

خواهر پاسدار اربابی ادامه داد: افراد نیازمند كه توسط گروه‌های جهادی شناسایی شده اند،کسانی هستند که زیر پوشش کمیته امداد و خیریه‌ها قرار ندارند و این جهیزیه‌ شامل حال این افراد می‌شود.

این مسئول بیان کرد: یکی از اولویت‌های سپاه در بحث محرومیت‌زدایی اين است كه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، چه در سطح کارگاه‌های کوچک و زودبازده و چه در کارگاه‌های خانگی گام‌هایی برای رفع موانع تولید برداریم، كه در این راستا کارگاه‌هایی شناسایی شده اند که اگر مشکل وام،دستگاه،نیروی کار، مکان داشتند به ترتیب اولویت‌بندی‌های صورت گرفته پیگیر مشکلاتشان باشيم.

وی تصریح کرد: همچنين بعضی از کارگاه های ما كه به دلیل نداشتن بازار مناسب، دارای مشکل بودند، با تبلیغ در فضای مجازی و واقعی فروشگاه‌ها تولیدشان را به صورت امانت در مکان‌هایی که قابلیت فروش دارند یا خانواده‌هایی که نیاز دارند و به جهت حمایت از تولید محصولشان در فضای مجازی توانستیم برایشان بازاری فراهم کنیم.

وی گفت: برای افرادی که بدهی بانکی یا مشکل ضمانت داشتند، با خیرین و ارگان‌های مختلف وارد بحث شدیم که در چرخه تولید و زمانی که محصول به ثمر و فروش برسد کم کم در اقساط بلند مدت توان پرداخت وام را داشته باشند؛ همچنین اگر مشکل نیرو داشتند نیروهای توانمند را معرفی کرده تا بتوانند کارشان را انجام دهند؛ تقریبا ۴ کار آفرین داریم که در حوزه خیاطی، خشک کردن صیفی‌جات، ترشیجات محلی . لباس محلی فعال هستند.

ارسال نظرات