خبرهای داغ:
فرمانده لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان مفتخر به اعطا درجه سرتیپ دوم پاسدار گردید.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۰۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی به سردار محمد هاشمی پور، اعطای درجه سرتیپ دومی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر عزیز سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد هاشمی پور

افتخار اعطا درجه سرتیپ دومی که با پیشنهاد فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران و موافقت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) که نشان از لیاقت وشایستگی و قابلیت‌های سرشار شما برادر مومن انقلابی و ولایتمدار بوده را خدمت شما تبریک عرض کرده و موفقیت بیش از پیش شما را از خداوند متعال خواستاریم.

بی‌شک تعهد، توانمندی‌ها و شایستگی‌های ناشی از سال‌ها نقش آفرینی‌های موثر در مدیریت‌ها و مسئولیت‌های گوناگون در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ، همراه با تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس ؛ پشتوانه مطمئن و تأمین کننده‌ای در فراهم سازی بستر‌های مورد انتظار حضرت ایشان از جنابعالی در اعتلای بسیج و گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه بوده است.

امیدوارم در این سنگر نیز همچون سال‌های خدمت صادقانه و اثرگذار در فرماندهی لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان، موفق و مؤید بوده و خشنودی ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را کسب فرمایید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها