جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توجه به هم نوع و هم وطنان برای جوانان و گروه های جهادی همانند یک فریضه دینی شناخته می شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۱۸
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دریادار پاسدار علی فدوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای نظامی و شبه نظامی منطقه میدانند نباید کوچکترین خللی در امنیت مرز های ایران به وجود بیاورند.

وی با با اشاره به موضوع جهاد و فعالیت جهادی در کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب شاهد حضور مردم در بحران ها بوده ایم و این برکت حضور مردم و نیروهای جهادی در بحران ها بوده که توانسته بخش بسیاری از مشکلات را نیز برطرف کند.

 فدوی با تاکید بر اینکه فعالیت و کمک به مردم همواره سبب خیر و برکت می شود گفت: زمانی که اتفاقی در کشور رخ می دهد بسیاری از هم وطنان ما آرام و قرار ندارند و تلاش می کنند که خود و یا کمک هایشان را به مردم آسیب دیده و بحران زده برسانند.

جوانان همچنان پای کار انقلاب هستند/ دشمن میداند نباید در جریان تامین امنیت مرزهای شور خللی ایجاد کند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران از ثبت 142 هزار گروه جهادی در ساختار بسیج خبرداد و افزود: حضور جوانان پای کار انقلاب اسلامی در قالب گروه های جهادی و بسیجی کمک شایانی به عبور از مشکلات کشور کرده است.

وی با بی نظیر خواندن فعالیت جوانان جهادی در کشور گفت: جوانان ما از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های جنگ نرم و سخت با حضور مستمر خود زمینه را برای کاهش مشکلات و رشد و پیشرفت به وجود آورده اند.

فدوی ادامه داد: توجه به هم نوع و هم وطنان برای جوانان و گروه های جهادی همانند یک فریضه دینی شناخته می شود و همین موضوع سبب شده تا امروز شاهد آن باشیم که با حضور نیروهای جهادی در یک بحران بخش عظیمی از مشکلات به سرعت برطرف می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت حضور دستگاه های اجرایی کشور در کنار جهادگران گفت: مجلس شورای اسلامی با درنظر گرفتن شرایط کشور زمینه را برای رشد گروه های جهادی فراهم کرده و امید است با حضور جناب رئیسی در دولت این اتفاق با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به یک سوال در خصوص تاثیر حوادث اخیر افغانستان بر مرزهای کشور تصریح کرد: قوت و اقتدار نیروی های نظامی انقلاب اسلامی به خصوص در مرزهای کشور شرایطی را رقم زده که نیروهای نظامی و شبه نظامی وابسته به کشورهای دیگر میدانند نباید در این امر خللی به وجود آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها