خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نرم افزار انقلاب اسلامی نیرو‌های مومن، جهادی و انقلابی هستند که با دست خالی تحولات بزرگ را در طول انقلاب اسلامی رقم زده اند.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۴۸
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
نرم افزار انقلاب اسلامی، نیرو‌های جهادی، مومن و انقلابی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حمید دامغانی در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهر با بیان اینکه شهرستان شاهرود ویژگی‌های مهمی دارد که رهبری در کلام خود به آن‌ها اشاره کردند اظهار کرد: شاهرود مهد شهیدان و عارفان است و مردم این سامان در انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.
وی با بیان اینکه در ایام انتخابات دشمنان امید داشتند میزان مشارکت را به زیر ۳۰ درصد برسانند، افزود: برآورد و تلاش‌های آنان این بود که در انتخابات نظرسنجی‌ها را در بهترین شرایط ۳۰ درصد بیان کنند و برخی اتفاقات در آن ایام کمک به دشمنان کرد.
فرمانده سپاه استان تصریح کرد:، اما به فضل الهی اتفاق خوبی رقم خورد و مشارکت نزدیک به ۵۰ درصد رقن خورد که خود یک پیروزی برزگ بود چرا که در بدترین شرایط اقتصادی و کرونا این پیروزی بزرگی رقم خورد و استان سمنان در این انتخابات خوب حضور یافتند.
دامغانی خاطرنشان کرد: دشمن برنامه ریزی بسیاری در حوزه امنیتی کرده بود، اما دستگاه‌های امنیتی کشور اقدامات خوبی انجام دادند و یکی از بهترین انتخابات به لحاظ امنیتی رقم خورد و مایه سرافرازی انقلاب و نظام شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه در انتخابات دشمنان سرخورده شدند، افزود: دشمنان در اتفاقات اخیر در خصوص نارضایتی‌های آب و برق موج سواری کردند و تیم‌های مسلحی فرستادند که به فضل الهی خنثی شد، اما تلاش دشمنان بر مهار انقلاب اسلامی است.
وی هدف از حضور خود در شهرستان شاهرود را دیدار با دوستان و خداقوت به مجموعه شهرستان عنوان کرد و از همه خیرین و کارکنان سپاه و بسیج و مسؤولین همراه تشکر کرد.
دامغانی با بیان اینکه بهترین دوران زندگی سازمانی و بیشترین خاطرات را در مکان کانون بسیج جوانان شاهرود داشته است، گفت: این مکان متعلق به شهدا بوده و برکت خود را داشته و احساس تعلق را در کارکنان کانون در صحنه‌های مختلف دیدم.
فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه کانون جوانان بسیج، مکان مقدسی است که برکت شهدا را حس می‌کنیم، اظهار کرد: باید تلاش کرد این تقدس را ارج نهیم و سازماندهی جوانان را داشته باشیم که محل آموزش و ورزش و سازماندهی جوانان این مکان است که جوانان توانمند شوند و سازماندهی شوند.
وی با تاکید بر اینکه جنگ ما در حوزه افکار و معیشت و اقتصاد است، گفت: برای مقابله با این هجمه استفاده از ظرفیت مردمی است که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره فرمودند: و این مکان، مناسب برای هم افزایی و وحدت همه ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای عملیات‌های نرم فرهنگی است.
دامغانی تصریح کرد: اعتقاد داریم در نظام و نرم افزار انقلاب اسلامی نیروی انسانی قابل، جهادی، پای کار، مومن و معتقد اثرگذار است نه تجهیزات و امکانات بی جان و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده لازم و شایسته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها