خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتظار می‌رود که تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش آلام مردم استان به‌ویژه در زمینه آب و فاضلاب شهری و روستایی به کار گرفته شود.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۴
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد روز یکشنبه در نشست هم اندیشی مجموعه اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص روش‌های بهبود ارتباطات، مطالبه‌گری صحیح مردمی و راهکارهای رسیدن به پاسخگویی مطلوب‌تر این شرکت بیان کرد: رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان به ویژه کلان‌شهر اهواز دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه‌داد: در این راستا، باید زمینه لازم فراهم شود و با مدیریتی کارآمد، انقلابی و جهادی، همه‌ ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا با کار و تلاش مجدانه، آلام ناشی از آب و فاضلاب در حوزه شهری و روستایی خوزستان کاهش یابد.

امام جمعه اهواز افزود: حضور خستگی‌ناپذیر طلاب و بسیجیان جهادگر در میدان خدمت به مناطق حاشیه اهواز و روستاهای دورافتاده در بحث آب‌رسانی، نمونه‌ کوچکی از تأثیر اخلاص و کار جهادی در رفع مشکلات و آلام مردم است که این رویه باید همواره مورد توجه مسوولان مربوطه قرار گیرد.

وی بیان کرد: هرگونه تلاش و کوشش برای ارتقای سطح آب‌رسانی در بخش‌های شهری و روستایی و کم کردن دغدغه مردم در این حوزه، ارزشمند و قابل تقدیر است و در این راستا از هرگونه اقدام و عمل، دفاع و پشتیبانی می‌کنیم.

رییس دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز در این نشست به بازدیدهای مشترک صورت گرفته از نقاط حساس شهری آبفا اشاره کرد و گفت: مشاهده مشکلات و بررسی آنها از نزدیک تا تحقق نتیجه مطلوب از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام امیر میرعلایی افزود: حضور میدانی و توجه مسوولان به مشکلات و همراهی با مردم، باید مبنای همه امور قرار گیرد.

مدیر اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز با بیان اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های مربوط به حوزه خدماتی این شرکت با حمایت نماینده ولی فقیه در خوزستان محقق شده گفت: پیگیری جدی را در این رابطه شاهد هستیم و خوشبختامه آثار راهنمایی های صورت گرفته، زمینه ساز تداوم و توسعه خدمات مورد نیاز مردم در بخش آب و فاضلاب است.

قباد حاجی‌زاده اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز برای مقابله با تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ در کنار سایر سازمان‌ها و نهادها، تلاش تاثیرگذاری انجام داده که این رویه همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش بسیج کاهش آورد آب در پشت سدها و رودخانه‌های خوزستان باعث تنش آبی در خوزستان به ویژه در شهرهای جنوبی و غربی استان شده است.

شهرستان‌های دشت آزادگان ، حمیدیه و هویزه با کاهش ۴۵ درصدی آب پشت سد کرخه، نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته، با بحران جدی آب روبه رو شده و کشاورزان و دامداران این مناطق متحمل ضرر و زیان زیادی شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها