خبرهای داغ:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از آغاز به کار و صدور ۱۰۶۱ شناسنامه سلامت روان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۸۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
صدور و تکمیل ۱۰۶۱ شناسنامه سلامت روان برای مددجویان کمیته امداد استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید اسعدی تصریح کرد:افرادی که در این طرح نمره پایین سلامت روان کسب کنند به منظور ارتقا در سلامت روان تحت فرایند مشاوره و روان درمانی قرار می‌گیرند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از آغاز به کار و صدور ۱۰۶۱ شناسنامه سلامت روان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت:این اقدام در راستای غربالگری سلامت روان جامعه هدف به منظور شناسایی و پیشگیری کنترل اختلالات روان و افزایش بهداشت جامعه هدف است.
وی رده سنی گروه هدف را ۱۸ تا ۵۰ سال دانست و خاطرنشان کرد:در سال گذشته سه هزار نفر از مددجویان با غربالگری، شناسنامه سلامت روان دریافت گردند.
اسعدی اذعان کرد: سلامت روان در جامعه هدف باید با برنامه ریزی انجام شود همچنان که برای سلامت جسم افراد برنامه داریم باید برای سلامت روان آن نیز برنامه داشت با این تفاوت که برای سلامت روان مساله پیشگیری در اولویت قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها