حضور و درخشش گروه جهادی نسل سلمان استان زنجان در مسابقه تلویزیونی اتم

زنجان-گروه جهادی نسل سلمان یکی از موفق ترین گروه فرهنگی،ورزشی استان زنجان می باشد که در بخش های تربیتی،فرهنگی،محرومیت زدایی فعالیت داشته ودر برنامه تلویزیونی اتم خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛برنامه تلویزیونی اتم (الگوها و تجربه های موفق) برنامه ای است که در مرحله اول آن ۱۰ مجموعه برتر استان ها در زمینه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی در شبکه های استانی با پخش ۵ مستند به رقابت می پردازند. سپس اتم های منتخب استان ها توسط آراء مردمی در مرحله کشوری و در شبکه ملی با هم به رقابت پرداخته و نفرات برتر مرحله کشوری با تشخیص هیئت داوران و آرای مردمی به مرحله فینال برنامه راه یافته و نفرات برتر در این مرحله توسط مردم به صورت زنده و مستقیم به هموطنان معرفی خواهند شد.

 

حضور و درخشش گروه جهادی نسل سلمان استان زنجان در مسابقه تلویزیونی اتم

 

 باشگاه ورزشی نسل سلمان که متشکل از نوجوانان جهادگر بسیجی است نیز پس از بررسی های لازم به عنوان تنها نماینده فرهنگی ورزشی استان به این مرحله دعوت شده و پس از ۱۰ روز رقابت سخت و نفس گیر با سایر اتم های استان با کسب10هزار و819 رای مقام اول استان را به دست آورد.

 

این گروه یکی از موفق ترین گروه فرهنگی،ورزشی استان زنجان می باشد که در بخش های تربیتی،فرهنگی،محرومیت زدایی فعالیت دارد.

 

هم استانی های عزیز می توانند جهت حمایت از این گروه تا پایان سه شنبه 12 مرداد ماه سال جاری کد 2402 را به سامانه پیامکی 10002339 ارسال نمایند.

 

ارسال نظرات