پیکر جانباز ۳۵ درصد رودان تدفین شد

پیکر «عباس جاودان» جانباز ۳۵ درصد رودان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان تشییع و در جوار گلزار شهیدان این شهر تدفین شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۸۹۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ، «عباس جاودان» از جانبازان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان  در سن ۷۳ سالگی به‌علت بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و عبدالرضا سالاری رییس بنیاد رودان درگذشت این جانباز سرافراز را به جامعه شاهد و ایثارگر و مردم شهید پرور شهرستان رودان تسلیت گفتند.

شهرستان رودان در ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس واقع شده و ۲۱۶ شهید، ۲۹۸ جانباز و ۳۶ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

روز جمعه هشتم مرداد نیز «سید عبدالقادر خاتمی» آزاده و جانباز ۲۵ درصد بندرلنگه نیز بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران آسمانی خود پیوست.

این آزاده و جانباز ۲۵ درصد سال ۱۳۶۷ به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و ۱۵ شهریور ۱۳۶۹ به وطن بازگشت.

خرداد امسال «موسی مجرد» یکی از جانبازان ۲۵ درصد بندرعباس دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

همچنین از ابتدای تیرماه امسال، چند نفر از پدر و مادران شهدا به فرزندان شهیدانش پیوسته‌اند.

«عبدالرحمن دریانورد درگهانی» پدر شهید والامقام «محمد دریانورد درگهانی»، «شهربان رضایی‌قشمی» مادر شهید «محمد بازماندگان‌قشمی»،«زبیده واحدی» مادر شهید گرانقدر «محمود پاروکش» هرسه از قشم و «خورشید قویدل» پدر شهید «ابراهیم قویدل» از شهرستان بندرلنگه پس از سال‌ها دوری از فرزندان خود دعوت حق را لبیک گفته و به شهدایشان پیوستند.

ارسال نظرات