خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

منتخبین شورای شهر آمده‌اند برای آبادانی شهر خدمت کنند

همدان-مسئول بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در شورای شهر منتخبین آمدند برای آبادانی این شهر خدمت کنند، پس باید اعضای شورای شهر توجه کنند در چه موقعیتی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۰۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

منتخبین شورای شهر آمده‌اند برای آبادانی شهر خدمت کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمدمهدی سروش در نشست تخصصی که با موضوع شاخصه‌های انتخاب شهردار به همت سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با حضور منتخبین شورای شهر همدان در تالار قرآن برگزار شد، اظهار داشت: فرصتی در اختیار شما منتخبین قرار گرفته است که با انتخاب یک فرد مناسب به عنوان شهردار، این شهر را به سعادت برسانید.

وی با بیان اینکه مفهوم سعادت یک مفهوم متعالی است، افزود: شهر در تفکر و اندیشه غرب و شرق مقدس بوده است، کسی که شهر را طراحی می‌کرده و کسی که حتی نقشه اولیه شهر را می‌کشیده اغلب موبدان بودند؛ یعنی هر فردی اجازه نداشته خط و خطوط اصلی شهر را بکشد.

مسئول بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه در هیچ تفکر و اندیشه‌ای چنین موضوعی را نداریم، گفت: در اندیشه اسلامی، شهر محل زندگی خلیفه الله و اشرف مخلوقات است، کسی که در اندیشه ما تمام اعمالش عبادت است.

وی با بیان اینکه هر عملی به نیت قربه الی الله باشد عبادت است، گفت: در شورای شهر منتخبین آمدند برای آبادانی این شهر خدمت کنند، پس باید اعضای شورای شهر توجه کنند که در چه موقعیتی قرار گرفته‌اند و کسی که می‌خواهد شهردار این شهر شود چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات