خبرهای داغ:

پیکر شهید مدافع امنیت در شوش تشییع و در کرخه به خاک سپرده شد

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید سجاد دالمن مامور انتظامی کلانتری صفی آباد دزفول روز دوشنبه در شوش و کرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۲۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا همیشه زنده و در کنار ما هستند؛ هرچند درک حیات این بزرگواران با آنچه ما در حیات دنیوی درک می‌کنیم، متفاوت است.

آیت الله محسن حیدری افزود: شهدا با توکل، ایمان و اراده‌ای آهنین به بهترین شکل ممکن به تکلیف خود عمل کردند و امروز نوبت ما است که با خدمتگزاری، تلاش برای اعتلای نظام، تبعیت از رهبری و خدمت رسانی به جامعه ادامه دهنده راه شهدا باشیم تا فردای قیامت شرمنده آن‌ها نباشیم.

پیکر پاک شهید ستوان یکم سجاد دالمن (چنانی) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، نیرو‌های نظامی و انتظامی و مسوولان محلی و استانی از محل حرم مطهر دانیال نبی (ع) تا گلزار شهدای روستای میثم تمار شهرستان کرخه تشییع شد.

مردم شهیدپرور شوش و کرخه با وجود هوای گرم برای استقبال از این شهید مدافع وطن به خیابان‌ها آمدند و در طول مسیر با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به این شهید ادای احترام کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم در این آیین حضور داشتند.

آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید دالمن نیز شب گذشته در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد.
ستوان یکم شهید سجاد دالمن (چنانی) نیروی جمعی پاسگاه صفی آباد دزفول ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ شب در جریان تیراندازی افراد مسلح در محور شوش - دزفول به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان‌های شوش و کرخه ۶۰۰ تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها