خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

۴۳۰ نفر توسط هلال احمر قزوین واکسن کرونا دریافت کردند

آصفی از واکسیناسیون ۴۳۰ نفر در دومین روز فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا توسط هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۳۶
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

دکتر حسن آصفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با بیان اینکه چهارمین مرکز واکسیناسیون تجمیعی گروه های هدف به میزبانی جمعیت هلال احمر از روز شنبه آغاز به کار کرد، گفت: پس از اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، به خصوص در استان قزوین، جمعیت هلال احمر یک مرکز تزریق واکسن در محل هنرستان شهید عظیمیان شهرستان قزوین ایجاد کرد تا گروه‌های هدف با حضور در این مرکز واکسینه شوند.

وی افزود: این مرکز از روز شنبه رسماً آغاز به کار کرد و در دومین روز فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا توسط هلال احمر 430 نفر از گروه‌های هدف، تزریق واکسن برای آنها انجام شد.

آصفی عنوان کرد: مراکز تزریق واکسن کرونا در برخی از استان‌ها از جمله قزوین به دلیل جلوگیری از ازدحام و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون به تازگی شروع به کار کرده است و در راستای اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ضرورت ایجاد مراکز جدید واکسیناسیون، جمعیت هلال احمر استان قزوین یک بار دیگر پای کار آمده و به منظور جلوگیری از ایجاد شلوغی و ازدحام مردم و همچنین سرعت بخشیدن به واکسیناسیون، این مرکز واکسیناسیون را راه‌اندازی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا جمعیت هلال احمر با انجام پایش های ورودی استان و شهرها، غربالگری مسافرین ورودی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، همواره برای کنترل این بیماری در کنار کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم با همکاری همه ارگانهای دخیل در امر سلامت و همچنین افزایش روند واکسیناسیون همه گروه‌های هدف علیه ویروس کرونا و نیز رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم به زودی بتوانیم این بیماری را کنترل و مهار کنیم تا قدمی شایسته در جهت حفظ سلامت همه هم وطنان عزیز برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها