خبرهای داغ:
همدان-سیدسعید شاهرخی با تاکید براینکه ما باقدرت، باجدیت و باانگیزه از این فرصت خدمتگزاری استفاده می‌کنیم، گفت: انتصابات نباید ضعفی در مدیران استانی ایجاد کند.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۴۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

انتصابات نباید ضعفی در مدیران استانی ایجاد کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی در شورای اداری استان همدان در آخرین روز کاری دولت دوازدهم، ضمن عرض خسته نباشید برای ریاست جمهوری و اعضای کابینه، اظهار داشت: تفاوت کار ما با هیئت وزیران این است که هیئت وزیران امروز روز پایان کار آنها بود اما این به معنای پایان کار در استان همدان نیست.

وی با تاکید براینکه ما باقدرت، باجدیت و باانگیزه از این فرصت خدمتگزاری که آن را فرصت خدادادی می‌دانیم استفاده می‌کنیم، افزود: این انتصابات نباید ضعفی در مدیران استانی ایجاد کند و تقاضای بنده این است که شرح وظایف و کارها را در تمام بخش‌ها به خوبی انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه تکالیف برای همه مشخص است، گفت: برنامه ۱۰۰ روزه که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد در اختیار تمام دستگاه‌ها قرار گرفته است و هر هفته پروژه‌های بسیار ارزشمندی افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اینکه تاثیرات این طرح‌ها سالیان سال باقی می‌ماند و مانا است، بیان کرد: فردا تعدادی از پروژه‌ها افتتاح خواهد شد و در پاییز و زمستان آینده نیز بخشی از این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

شاهرخی عنوان کرد: باصلابت و جدیت کارها و خدمت‌رسانی به مردم را همچنان ادامه دهید تا بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات