خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: اگر مردم دستور العمل‌ها را رعایت نکنند و تعطیلی کامل شهر‌ها و منع تردد اعمال نشود رخ دادن فاجعه‌ای بزرگ در جنوب غرب خوزستان حتمی است.
کد خبر: ۹۳۶۱۹۷۲
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مردم برای قطع زنجیره انتقال، درخواست کمک می‌کنیم، افزایش آمار مبتلایان و بستری در جنوب غرب خوزستان فاجعه‌بار است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ مورد جدید مثبت داشته‌ایم که ۲۲۷ نفر مربوط به آبادان، ۱۱۱ نفر از خرمشهر و در شادگان ۵۳ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ گزارش شده است.

سلمان زاده گفت: از این ۳۹۱ مورد مثبت جدید ۳۶۵ نفر به صورت درمان سرپایی هستند (آبادان ۲۱۲ نفر، خرمشهر ۱۰۳ نفر و شادگان ۵۰ نفر) و طی روز گذشته نیز ۵۷ نفر بستری و ۳۴ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند و متأسفانه یک نفر فوتی در آبادان داشتیم بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان ۲۴۵ نفر است.

وی بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۱۹ هزار و ۵۳۲ مورد بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۱۴۸ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها