جلالی رتبه سوم کنکور از یزد با اشاره به اینکه استفاده از فضای مجازی اصلاً دغدغه‌ام نبود، گفت: شرایط کرونایی باعث شد بهتر مطالعه کنم.
کد خبر: ۹۳۶۲۰۷۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نفرات برتر کنکور سراسری اعلام و امیرحسین جلالی دانش‌آموز یزدی موفق شد در رشته علوم انسانی رتبه سوم را کسب کند.

جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، نقش پدر و مادر را کسب رتبه سوم رشته علوم انسانی را بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: بدون شک اگر پدر و مادرم فضای آرامش را در منزل ایجاد نمی‌کردند و من را حمایت نکرده بودند، الآن چنین رتبه‌ای را کسب نمی‌کردم.

وی در خصوص اینکه در زمان شنیدن رتبه کنکور چه حس و حالی داشته است، گفت: من با دیدن رتبه کنکورم خیلی خوشحال شدم، ولی شوکه نشدم، چون انتظار این رتبه را به‌واسطه تلاش‌هایم داشتم.

رتبه سوم رشته علوم انسانی از یزد با اشاره به اینکه روزانه ۸ ساعت مطالعه داشتم، افزود: از سال ۱۰ و ۱۱ به صورت کنکوری مطالعه می‌کردم، ولی اصل مطالعه کنکوری را از زمان کرونا آغاز کردم.

وی با بیان اینکه در زمان مطالعه کنکوری، برنامه خاصی برای استفاده از فضای مجازی نداشتم، افزود: روزانه به‌طور میانگین بین نیم تا یک ساعت از فضای مجازی استفاده می‌کردم و استفاده از این فضا اصلاً دغدغه من نبود.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط کرونایی باعث بهبود شرایط مطالعه شد یا بالعکس، گفت: شرایط کرونایی به علت اینکه رفت‌وآمد‌ها کمتر بود، باعث می‌شد تا بتوانم بهتر مطالعه کنم.

رتبه سوم رشته علوم انسانی از یزد اضافه کرد: در شرایطی که مدارس تعطیل بود، از زمان بیکاری بهترین استفاده کردم و هرچند در برخی از دروسی که معلم حضوری نداشتم یکسری چالش‌ها برایم به وجود آمد و سختی‌های زیادی کشیدم، ولی در کل، شرایط کرونایی به من کمک کرد.
ارسال نظرات