خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مؤذن انقلاب است

حجت الاسلام شهسواری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مؤذن انقلاب بوده و ملت شریف، زینت و پشتوانه مراسمات انقلابی هستند.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۵۱
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی شهسواری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در سالن جلسات این شورا برگزار شد با اشاره به سالگرد تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز ۱۲ مرداد مصادف با چهل و یکمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) در سال ۶۹ با هدف ایجاد وحدت رویه و حفظ انسجام در اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی تشکیل شد.

وی گفت: این نهاد به جهت سیاست گذاری مدیریت و هماهنگی و اجرای مراسمات رسمی کشور تشکیل شد و تاکنون توانسته در اجرای مأموریت های خود بسیار موفق عمل نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، اظهار کرد: امروزه این نهاد مردمی در طول بیش از چهار دهه از عمر خود شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده و همواره توانسته نقش موثر خود را در برگزاری مناسبت ها، به هنگام، ایفا نماید و این شورا با فراخوان و دعوت از مردم برای حضور در مراسمات انقلابی، نقش موذن انقلاب را ایفا کرده است اما زینت اصلی مراسمات انقلابی، مردم بوده اند که پشتوانه بزرگی برای انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: شورای هماهنگی با اعلامیه و فراخوان، از مردم شریف دعوت به حضور می نماید و جا دارد از حضور پرصلابت مردم در طول تمام مراسمات در چهار دهه گذشته تقدیر شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبر در خصوص عملکرد خوب شورای تبلیغات اسلامی در طول ادوار گذشته افزود: شورا بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت و همواره بر اساس شناخت به لحظه و نیاز عمل کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، در ادامه اضافه کرد: شورای هماهنگی یک نهاد مستقل و فراجناحی بوده و وابسته به هیچ حزبی نبوده و همواره در تراز و خط انقلاب حرکت کرده است.

حجت الاسلام شهسواری با اشاره به اقدامات این نهاد در طول ایام کرونا یادآور شد: درست است که بیماری کرونا وجود داشته و در بسیاری از عرصه ها آسیب هایی را وارد کرده اما در بسیاری مواقع فرصت بوده و شورای هماهنگی با استفاده از این فرصت ها، برنامه های متنوعی را برگزار کرده و سبک و سیاق برنامه با ایده و مدل جدید برای برگزاری مناسبت ها در طول ایام ۱۷ ماهه کرونا به منصه ظهور رسید که اجرای موتوری و خودرویی در تجمعات انقلابی از این نوع است.

وی ادامه داد: نیاز است تا رسانه ها با نگاه ویژه تر اخبار این حوزه را اطلاع رسانی نمایند.
برخی رسانه ها در اطلاع رسانی اخبار انقلاب کوتاهی می کنند و همچنین گاها مسوولین و روسای دستگاه ها توفیق همراهی مردم را در این مناسبت ها ندارند در حالی که ما در هر جایگاهی مدیون امام و شهدا هستیم.

این مسوول بیان کرد: شورای هماهنگی در طول سال های انقلاب در ایجاد همبستگی جناح های سیاسی و ایجاد بستر و تمهیدات لازم برای حضور مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب نقش برجسته ای ایفا کرده و امیدواریم تحت زعامت ولی فقیه و حمایت و پشتیبانی همه جانبه ملت فهیم و با همدلی و همراهی سایر اعضای شورای هماهنگی و دست اندرکاران شاهد درخشش استان در برنامه های آتی باشیم.

حجت الاسلام شهسواری اطهار کرد: شورای هماهنگی همیشه با شناخت به لحظه و نیاز عمل کرده است که مقابله با فتنه های مختلف از جمله فتنه ۷۸ و فتنه ۸۸، شورای هماهنگی به خوبی نقش خود را ایفا کرد و به عنوان نهادی که موذن انقلاب است حضور به لحظه و نیاز داشته است.

وی افزود: شورای هماهنگی از ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی برنامه های خود را آغاز می کند و تا دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب ادامه دارد و متولی برنامه های مختلف تقویمی و انقلابی می باشد و طی سال گذشته و سال‌جاری اگر در طول مدت ایام کرونا بسیاری از برنامه ها برگزار نشده در جهت صیانت از سلامت مردم بوده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها