خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) صالح آباد خبر داد

تجلیل از رزمندگان سادات شهار صالح‌آباد بهار

بهار-فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) صالح آباد گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و عید غدیر از رزمندگان سادات با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۵۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

تجلیل از رزمندگان سادات شهار صالح‌آباد بهارعلیرضا عقیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با بیان اینکه به مناسبت دهه امامت و ولایت برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر صالح آباد برگزار شد، اظهار داشت: دستگیری از نیازمندان از فضایل و سجایای امام علی (ع) بوده و ما با تبعیت از ایشان در دستگیری از نیازمندان ۱۱۰ بسته حمایتی و ۱۱۰ پرس غذای گرم را به همت گروه جهادی شهید حسینی انصار روستای همه کسی و خیرین بسیجی به ارزش ۴۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان توزیع کردیم.

وی افزود: دیدار و دلجویی از خانواده‌های سادات رزمنده روستای همه کسی از توابع شهر صالح آباد با حضور گروه جهادی شهید حسینی و غبار روبی مزار شهدای گمنام با حضور بسیجیان، امام جمعه و مسئولان شهر صالح آباد همراه با برنامه تجلیل از رزمندگان سادات در حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های این دهه بود.

*توزیع ۵۵۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی (ع) صالح آباد از برگزاری ویژه‌برنامه حوزه امام حسن مجتبی (ع) در روز عید غدیر خبر داد و گفت: دیدار با سادات و یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناسبت عید سعید غدیر خم و اهدایی یک لوح یادبود از برنامه‌های این روز بود.

وی عنوان کرد: در راستای دستگیری از نیازمندان ۵۵۰ پرس غذای گرم به مناسبت  این ایام به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و گروه جهادی شهدای گمنام شهر صالح آباد تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار