خبرهای داغ:
درآستانه ماه محرم ، بسیجیان سپاه هندیجان، و با همکاری تعدادی از هیات های مذهبی، اقدام به نصب پرچم های عزای ماه محرم در مسیر جاده امام زاده عبدالله هندیجان به ماهشهر نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۲۱۹۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، جمعی از بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهدا و حضرت امام علی علیه السلام و همکاری جوانان هیات های مذهبی شهرستان اقدام به نصب پرچم ماه محرم با حفظ فاصله های مناسب در مسیر های جاده امام زاده عبدالله هندیجان به ماهشهر نمودند.

 

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدا امامزاده عبدالله هندیجان و حضرت امام علی علیه السلام حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان در شرایط جوی نامناسب گرما و رطوبت طاقت فرسا با تلاشی جهادی و به عشق حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، پرچم ها و بیرق های عزای ماه محرم را از مسیر جاده امام زاده عبدالله به سمت هندیجان به ماهشهر نصب نمودند و قبلا نیز هیات های مذهبی شهرهای هندیجان خوزستان و بوشهر نصب پرچم ماه محرم داشتند.

یکی از جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهدا امامزاده عبدالله هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان تاکید داشت که عشق به حضرت امام حسین علیه السلام، سن و سال و مرز خاکی و آبی و هوایی ندارد و موج مغناطیسی امام در تمامی قلب های مردم جهان وارد شده و نهضت عاشورای حضرت امام حسین علیه السلام برای همیشه ادامه دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها