رمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه نخبگان افسران علمی جهاد پیشرفت در جامعه هستندگفت: نخبگان علمی، سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به آن‌ها بها بدهیم.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۰۴
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز سومین نشست هم اندیشی خانه نخبگان بسیج استان کردستان با حضور سردار سید صادق حسینی و جمع کثیری از نخبگان استانی در دفتر فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

در این نشست سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به نخبگان از سرمایه‌های اصلی و ارزشمند این انقلاب هستند اظهار داشت: گام دوم بیانیه انقلاب باید توسط همین نخبگان اجرایی شود تا شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

سردار حسینی گفت: جهت به حرکت در آوردن چرخه صنعت و اقتصاد کشور باید راهکار‌ها و تمامی دغدغه‌های یک نخبه به کار گیری شود چرا که نخبه فردی است که کار، حرکت و برنامه‌اش بر پایه علم و تخصص است بنابراین می‌توانند افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان عنوان داشت: دغدغه اصلی و ذهنی هر نخبه در شاکله حاکمیت هم وجود دارد و تلاش و هدف ما حمایت عملی و همه جانبه و واقعی از نخبگان است.


سردار حسینی گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان توسط هیئت اندیشه ورز که در آن ایده نخبگان برسی و دنبال خواهد شد بهترین فرصت است تا بتوانیم دغدغه نخبگان را عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در راستای حمایت از نخبگان در استان کردستان پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته، اما این پیشرفت‌ها کافی نیست و با یاری تمامی مسوولین ونخبگان این امر در راستای رسیدن به هدف متعال باید ادامه داشته باشد.

وی عنوان داشت: امیدواریم در دولت آینده از ظرفیت نخبگان به عنوان مدیران کارآمد و برتر به نحو شایسته استفاده شود.

سردار حسینی افزود: نخبگان سرمایه‌های معنوی، علمی و بالقوه نظام هستند که به عنوان به حرکت درآورندگان چرخه پیشرفت در بخش اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در هر کشوری عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه نخبگان افسران علمی جهاد پیشرفت در جامعه هستند عنوان کرد: نخبگان علمی، سرمایه‌های با ارزشی هستند که باید به آن‌ها بها بدهیم و ظرفیت‌های لازم را برای موفقیت آن‌ها فراهم کنیم.

سردار حسینی تصریح کرد: نباید اجازه داد برخی از موانع و بروکراسی‌ها، مسیر پیشرفت و تحقق اهداف نخبگان در جامعه را مسدود کند.


در ادامه و در این نشست جمعی از نخبگان برتر به بیان نکات و دغدغه‌های خود پرداختند و تسهیل نحوه جذب مستعدان‌برتر در دانشگاه‌ها، عوامل مؤثر در مهاجرت نخبگان و استعدادهای‌برتر و علل آن، عدم بکارگیری مستعدان برتر در بخش‌های مورد نیاز و تخصصی و بروکراسی اداری پیچیده، از مهمترین نکاتی بود که شرکت ‎کنندگان در این نشست به آن‌ها اشاره کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات