خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

خدمت رسانی ۳۰۰ جهادگر در قالب ۱۹ گروه جهادی در مناطق آوج و الموت

سرهنگ حسینیانی گفت: ۲۰۰ جهادگر در قالب ۱۳ گروه جهادی همراه با دستگاه‌های دولتی در آوج و ۱۰۰نفر در قالب ۶ گروه جهادی در منطقه‌ الموت در حال خدمت به مردم سیل‌زده هستند.
کد خبر: ۹۳۶۲۲۴۰
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱

سرهنگ امیرعلی حسینیانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به جاری شدن سیلاب در پی بارندگی های روز گذشته در شهرستان آوج و منطقه الموت شرقی بیان کرد: همزمان با آغاز بارندگی شدید در شهرستان آوج و جاری شدن سیلاب در این شهرستان، قرارگاه جهادی این آوج، نیروهای جهادی، بسیجی، نیروهای نظامی و انتظامی، هلال‌احمر و مسئولین استانی و دهستانی در دقایق ابتدایی سیل وارد کار شدند تا از بروز حوادث جانی و مالی پیشگیری نمایند.

وی گفت: ۲۰۰ جهادگر در قالب ۱۳ گروه جهادی به همراه دستگاه‌های دولتی در راستای رفع نیازهای منطقه اوج وارد میدان شدند که بیشتر فعالیت این گروه‌ها در حوزه آب برداری، لایه‌برداری گل و لای و تعمیر ۶۰ منزل آسیب‌دیده بود که امیدواریم تا پایان روز این فرآیند عملیاتی به پایان برسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: با برگزاری جلسه شورای مدیریت بحران، رفع مشکلات مربوط به قطعی آب، برق و گاز نیز در دستور کار ما و دستگاه‌های مربوطه قرار داشت.

سرهنگ حسینیانی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده نانوایی های این منطقه با طبخ و بسته بندی نان، در خصوص تغذیه مردم ورود پیدا کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر عمده ترین خسارات وارد شده به این منطقه مختص به مکان نگهداری دام‌ها و صدمات وارد شده به باغات، زمین‌های کشاورزی و مزارع است که به زمان بیشتر برای جبران خسارات و نیز همراهی مسوولان اجرایی نیازمند است تا به سرعت به این منطقه رسیدگی شود.

وی با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در منطقه الموت شرقی تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از بسیجیان و جهادگران در قالب ۶ گروه جهادی همراه با مسئولین استانی و شهرستانی در منطقه الموت شرقی برای کمک رسانی به مردم مستقر شدند و ما امیدواریم طی چند روز آینده مردم به زندگی عادی خود بازگشته و از شرایط موجود رهایی یابند.

سرهنگ حسینیانی در پایان گفت: گروه‌های بسیجی و جهادگران، جان برکفانی هستند که نه تنها در شرایط سیلاب بلکه در تمام شرایط سخت آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها