کمیته امداد امام خمینی استان یزد خبر داد
مشعل چی کمیته امداد امام خمینی استان یزد در روز عید سعید غدیر ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان یزدی توزیع کرد.
کد خبر: ۹۳۶۲۳۳۳
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامرضا مشعل چی گفت: این نهاد در روز عید سعید غدیر خم با مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع ۲۹۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع پنج هزار بسته معیشتی در بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح "اطعام علوی" اقدام کرد.

وی افزود: ارزش غذای طبخ شده برای نیازمندان در این ایام ۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان و ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در روز عید سعید غدیر خم بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت نیز یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: طبخ و توزیع طعام گرم بین مددجویان و مستمندان تا روز مباهله پیامبر اسلام (ص) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

مشعل اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۰۰ رأس گوسفند با مشارکت مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در قالب طرح "نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" تهیه و در روز عید سعید قربان پس از ذبح و بسته‌بندی با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شد.
ارسال نظرات