ساری-قهرمانی فرزند غیور خطه دیار علویان بار دیگر ظرفیت عظیم و استعداد‌های جوانان این خطه از میهن اسلامی را در آوردگاه نخبگان ورزشی جهان به معرض نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۱۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

قهرمانی هادی ساروی بار دیگر استعداد جوانان مازندرانی را در جهان به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا درپی کسب مدال برنز محمدهادی ساروی در المپیک ۲۰۲۰ پیام تبریکی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مدال برنز کشتی فرنگی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جناب آقای محمد هادی ساروی از کشتی‌گیران جوان خطه قهرمان پرور مازندران که موجب غرور ملی و خوشحالی مردم عزیز کشور بویژه مردم پهلوان پرور مازندران شد را به ایشان و خانواده محترمشان و همه آحاد مردم تبریک عرض می‌کنم.

تلاش، غیرت علوی و مبارزه‌های خستگی ناپذیر این پهلوان هزار سنگری برای رسیدن به موفقیت و شادکردن مردم در بزرگترین میدان ورزشی بیش از هر طلایی ارزشمندتر و ماندگارتر خواهد بود.

قهرمانی فرزند غیور خطه دیار علویان بار دیگر ظرفیت عظیم و استعداد‌های جوانان این خطه از میهن اسلامی را در آوردگاه نخبگان ورزشی جهان به معرض نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن آرزوی عزت و سربلندی برای این کشتی گیر قهرمان و افتخار آفرین، از درگاه خدای متعال تداوم پیروزی جوانان ورزشکار را در عرصه‌های بین المللی آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها