مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهر ایلام واقع در میدان ۲۲ بهمن روز چهارشنبه با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر و مسوولان استانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۱۴
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز می تواند تمام بیماران کم بضاعت را تحت پوشش قرار دهد و اگر چنانچه این مرکز از نظر اعتباری نیازی داشته باشد، تامین می شود.

فرید مرادیان افزود: توسعه خدمات سلامت باید در هلال احمر و بهزیستی متمرکز و خدمات حمایتی هلال احمر پیش بینی می شود طی سال های آینده به یک هزار میلیارد ریال در سال برسد.

وی تاکید کرد: برای افتتاح چنین مراکزی و حمایت از افرادیکه تمکن مالی ندارند، می توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد تا بتوانیم بخش اندکی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌ احمر یادآور شد: این مرکز می تواند خدمات ارزشمندی در تمامی بخش های درمانی به مردم ارایه دهد و هدف تنها خدمت رسانی و کمک به جامعه هدف است.

به گزارش بسیج، مرکز توانبخشی میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ متر مربع عملیات آن از سال ۹۷ آغاز شده و ۵۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

ارسال نظرات