صبح امروز مراسم تجلیل از جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیراندازی با حضور فرمانده سپاه پاسداران و رئیس فدراسیون تیراندازی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عجل‌الله) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۲۲
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز مراسم تجلیل از جواد فروغی قهرمان المپیک در رشته تیراندازی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس فدراسیون تیراندازی در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عجل‌الله) برگزار شد.

جواد فروغی پرستار افتخارآفرین تیم ملی تیراندازی ایران در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو موفق به کسب مدال طلای رشته تیراندازی در بخش تپانچه 10 متر شد. این مدال ارزشمند برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های المپیک توسط این سرباز وطن کسب شد.


به مناسبت این پیروزی غرورآفرین مراسمی برای تجلیل از این قهرمان غیور در دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عجل‌الله) با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی و جمعی از پرستاران و مسئولان برگزار شد. سردار سلامی در این مراسم با تشکر از مدافعان سلامت عنوان کرد: همواره به‌دنبال بهانه‌ها و فرصت‌هایی هستم که به‌صورت حضوری چهره‌به‌چهره از زحمات بی‌دریغ و حیرت‌انگیز پزشکان عالی قدر، دانشگاه، بیمارستان بقیه‌الله، پرستاران فرشته صفت و کادر درمان به خصوص در دو سال گذشته که افتخارات بزرگی را رقم زدند حضور پیدا کنم و صمیمانه از این زحمات تشکر کنم، هر چند که کلمات قادر نیستند که این صفات برجسته و درخشان را توصیف کنند و فقط خداوند متعال می‌تواند اجر این تلاش‌های صمیمانه و صادقانه را عطا کند.


وی همچنین در ادامه سخنان خود به نقش پرستاری این پاسدار وظیفه‌شناس اشاره کرد و همچنین حضور افتخارآمیز ایشان را نشانه‌ای از موفقیت‌های یک شخص انقلابی در میادین متعدد دانست و گفت: کار برادر عزیز ما جواد فروغی نه تنها یک حماسه ورزشی، نشان دادن یک تلاش و برجستگی و درخشش حرفه‌ای در یک ورزشی بود بلکه رفتار پهلوانانه و منش مؤمنانه و آن اعتماد به نفس زیبا و روح‌انگیز و دل‌انگیزی که در این صحنه جهانی نشان داد و بر شکوه قهرمانانه آن افزود و این تصاویر را جاودانه کرد.


در ادامه این برنامه هدایایی نیز به رسم یادبود به ایشان اهدا شد.

ارسال نظرات