توزیع 100 کیلو گوشت قرمز در قالب رزمایش مومنانه در سراوان

سراوان/ مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان گفت: 100 کیلو گوشت قرمز که توسط خیرین تهیه شده بود در قالب رزمایش کمک مومنانه در گلشن توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۶۲۴۳۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، فاروق رئیسی گفت: در راستای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه در بحران کرونا 100 کیلو گوشت قرمز که توسط خیرین تهیه شده بود در قالب رزمایش کمک مومنانه در گلشن توزیع شد.

مسئول معاونت اجتماعی سپاه شهرستان سراوان : همچنین 150 جفت کفش دخترانه نیز به همت بانوان جهادگر بسیجی در روستاهای گلشن به افراد مستضعف اهدا شد.

 وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در دین اسلام اهمیت ویژه دارد کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است از این جهت گره گشایی از خلق خدا یکی از رسالت های مهم سپاه پاسداران در عرصه های مختلف است.

رئیسی خاطر نشان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا نیز موجب شد تا بسیاری از کسب و کارها به تعطیلی کشانده شود و به اقتصاد خانوارها آسیب وارد شود که بسیج و سپاه با تمام امکانات برای خدمت رسانی به هموطنان پا به عرصه جهاد و کمک رسانی گذاشتند.

 این مسئول تصریح کرد: بسته های معیشتی، پک های بهداشتی، آب معدنی، البسته و دیگر ملزومات با حفظ کرامت انسانی میان شهروندان سراوانی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که عِرق میهن دوستی ایرانیان را به نمایش گذاشت، انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار